امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

با تو بودن براي من يه نعمته

1391/7/4 12:50
نویسنده : مامان مریم
264 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیبا ترین ترانه زندگیم

نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم استني ني شكلك

پس با من بمان تا زنده بمانم.    

سلام عزيزكم :
متاسفانه یه مدت طولانی میشه که به دلیل مشغله کاری و زندگی نتونستم به وبلاگت سر بزنم امروز فرصتی پیدا کردم واسه نوشتن توی این مدت اتفاق های زیادی افتاده و امير مامان حسابی ماشالله بزرگتر و آقا تر شده ديگه به مامان توي كاراي خونه تا حدي كه خوشحالش كنه و بتونه كمك مي كنه با مامان يه روزاي مي ياد اداره و به خاطر اينكه مورد توجه همكاراي مامان قرار مي گيره مدام موقع خواب مي گه "مامان منو ببر اداره همون جا كه همه منو دوست دارن " از اين حرفش هم خندم مي گيره هم يه كم توي فكر مي رم كه مبادا خداي نكرده من يا بابا علي براش كم مي زاريم كه اينجوري دوست داره مورد توجه قرار بگيره كه اميدوارم اينطوري نباشه
 
از عكس گرفتن بگم كه ازت خواهش مي كنم  بزاري ازت عكس بگيرمشکلک های شباهنگ ولي دريغ از يك عكس حتي با يه  موبايل شکلک های شباهنگ  آخه چرا.....
 
از شيطنتات بگم هي واي من از مبل مي ري شکلک های شباهنگبالا از اپن آشپزخونه مي ياي پايين (البته نه به اين شوري....)
 
 
 
جيگرتو كه عزيزي براي هميشه و در همه شرايط
 
 
 baby weightlifter dumbell animated gifboy praying animated gif
 
عاشقتم پسرم girl kisses boy who turns red animated gif
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)