امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

برنده شدم هورا.........

1390/7/19 11:18
نویسنده : مامان مریم
174 بازدید
اشتراک گذاری


منم تو مسابقه ی روز جهانی کودک

جزء ده نفر برنده ی " دو هزار بار نمایش عکسم در منوی کاربری" شدم

به خودم ، مامانم و بابام تبریک می گم از همه مامانای مهربون که به من تبریک گفتن ممنون دوستشون دارم .این گل هم تقدیم به همه مامانها و نی نی هاشون

اینم جمله مامان مریم برای من :

دنیا را میدهم برای لبخندت,هراسی نیست

شاد که باشی دنیا از آن من است.

 

Orkut Scraps - Flowers

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ریحانا
18 مهر 90 20:01
سلام تبریک میگم
مامان امیر علی
19 مهر 90 0:10
ما هم به شما تبریک عرض می کنیم امیدواریم همیشه پیروز و موفق باشی
مهرانه مامان مهرسا
19 مهر 90 9:45
سلام عزيزم تبريك ميگم
مامان نیایش
20 مهر 90 10:20
تبریک به این پسر ناز با این عکسای خوشگلش سالم باشی همیشه گل پسری حرف های مامان و بابا رو خوب گوش بده


ممنون خاله خوبم روي گل خوشگلتو ببوس
مامان آرنیکا
20 مهر 90 12:21
آفرین امیر محمد ناز مبارک باشه
مادر کوثر
23 مهر 90 8:50
مبارکه عزیزمممممممممممممم
مامان دیانا
23 مهر 90 14:01
خیلی ناز بود جملتون مبارکهhttp://www.niniq.niniweblog.com/


ممنون ، روي مثل ماه دخترتون رو ببوسيد از خدا براي فرشته خونتون و شما سلامتي آرزو مي كنم.