امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

آقا پسری مامان ، برای تو

1391/7/15 14:19
نویسنده : مامان مریم
359 بازدید
اشتراک گذاری

گل پونه گل من نگير بهونه گل من
بيا نذار از غم تو بشم ديوونه گل من

پونه من تورو به هيچ قيمتي از دست نميدم
تو فقط مال مني تورو به هيچ كس نميدم

ميدونم خدا تورو واسه دل من آفريد
حتي اگه خدا بخواد تورو بهش پس نميدم

گل من پونه ي من عزيز دردونه
خدا مثل تو فقط تو دنيا ساخته يه دونه

مي درخشي توي جمع ، عاشق برات فراوونه
اما تو مال مني تمام دنيا می دونه

پونه از راه رسيده خونه چراغونه
آسمون شهرمون ستاره بارونه

عاشق رنگ چشاش اين دل داغونه
واسه من پونه ي من عزيزتر از جونه

 گل پونه گل من نگير بهونه گل من
بيا نذار از غم تو بشم ديوونه گل من

 

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمد
9 آبان 90 15:23
وبلاگ قشنگی داری خدا امیر محمد را حفظ کنه منم یه دختر کوچیک دارم با اسمش پونه است!


سلام مامان مهربون خدا گل زيباي زندگيتو برات نگ داره خوشحال مي شم به وبلاگ دختر كوچولوت سر بزنم.