امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

آرزوهاي مامان مريم و بابا علي

1391/7/15 13:46
نویسنده : مامان مریم
281 بازدید
اشتراک گذاری

برایت آرزو دارم که نور نازک قلبت٬ به تاریکی نیامیزد

 که چشمانت٬به زیبایی ببیند زندگی ها را

 

چو باران٬آبی و زیبا بباری٬شادمانه روی گرد غم

 به دور از دل گرفتن ها به تنهایی نیالاید خدا٬ این قلب پاکت را

 

و همواره به دستانت بیاویزد چراغ راه خوشبختی بدانی آنچه را

اینک نمیدانی برایت آرزو دارم سعادت را٬طراوت را٬بهشت و بهترین بهترین ها را

 

عزیز روز های من خدا را می دهم سو گند

 که در قلبم برای تو خدارا آرزو دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمین
16 مهر 91 11:44
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...