امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

عاشقانه هاي من

1391/7/26 13:11
نویسنده : مامان مریم
261 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

وقتي تو گريه مي كني چشماي من ابري مي شن

انگار كه عاشقونه هام ، دچار بي صبري مي شن

روي مدار ذهن من ،انگار كسي پا مي ذاره

يه كوله بار غصه رو ، توي دلم جا مي ذاره

بغض غريبي مي شينه ،توي نگاه خسته ام                         

تو آسمون دل تو ،كفتر پر شكسته ام

گريه نكن عروسكم! نذار كه زانو بزنم

براي خنديدن تو آخه چقدر رو بزنم؟

تا سه شماره مي شمرم سريع برام نفس بكش

از گريه ها و ريسه هات، خسته بشو و دست بكش

بذار مدار ذهنمو پر كنه عطر خنده هات

ترنم قشنگ من! عاشقتم، مي شم فدات 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علي...
28 مهر 91 15:57
اميرم دلبركم:غم و دلتنگي هايت براي بابا علي باد.بهترين هاي زندگي براي وجود مادر نازنين و شما عزيزكم.شادي شما عزيزان براي بابايي كافيست...