امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

تنبیه و امیر محمد

1390/5/2 10:08
نویسنده : مامان مریم
189 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام نفس مامان ، روز به روز که بزرگتر می شی شیطونتر و با مزه تر می شی من برای اینکه کار بدت رو متوجه بشی یواش به کف پات می زنم دیروز از یه لحظه غفلت من استفاده کردی و باند ضبط صوت را از روی میزش کشیدی و باند افتاد زمین بعدش هم صدای جیغت آمد من از آشپزخونه وقتی آمدم تو اتاق دیدم هم گریه می کنی و هم خودت با دست کوچولوت داری می زنی کف پات از حالتی که داشتی خندم گرفت و دیگه نتونستم دعوا و تنبیه ات کنم چون خودت زحمت منو کم کردی  

دوستت دارم عزیزم ، جونم ، نفسم و عمرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کاکل زری یا ناز پری
2 مرداد 90 19:28
بچه ها هرچب یبزرگ تر میشن با مزه تر میشن گاهی از کاراشون از تجعجب میمونیم


ممنون از نظر خوبتون