امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

تقديم به گل پسري

1390/4/4 12:07
نویسنده : مامان مریم
244 بازدید
اشتراک گذاری

همه چی آرومه تو به من دل بستی

این چقد خوبه که تو کنارم هستی

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن

شک نداری دیگه ،تو به احساس من

همه چی آرومه من چقد خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چقد خوشبختم همه چی آرومه


تشنه ی چشماتم منو سیرابم کن

منو با لالایی دوباره خوابم کن

بگو این آرامش تا ابد پابرجاست

حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه(حميد طالب زاده)

 زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کاکل زری یا ناز پری
4 تیر 90 12:54
سلام سلام صد تا سلام به گل پسر . دیدی مامانی چقدر دوست داره قدرشو بدون باشه لینکت می کنم پیشم بیا


ممنون از ابراز احساسات قشنگتون به وبلاگتون سر مي زنم مطمئن هستم مطالب وبلاگتون به قشنگي ابراز احساساتونه
مدرسه مامان ها
5 تیر 90 11:57
سلام مامان مهربون خدا فرزند ناز و قشنگتون رو بهتون ببخشه خوشحال میشیم به مدرسه ی مامان ها هم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.
کاکل زری یا ناز پری
6 تیر 90 12:01
پس چرا نیستیییییییییییییی


مامان مريم كارمنده به خاطر اينكه هر روز نمي تونه به وبلاگ پسرش سر بزنه اونو آپديتش كنه ممنون از دقتتون