امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

جمع خانوادگی ما(از زبان گل پسری)

1390/9/5 10:37
نویسنده : مامان مریم
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای من :

روز پنجشنبه و نصف روز جمعه ما خونمون مهمون داشتیم حسابی به من خوش گذشت من بودم و بابا بزرگ ، مامان بزرگام ، عموهام ، عمه جون با خانواده یه جشن تولد دیگه و بزن و برقص دیگه حسابی حساب بانکی ایم پر بار شد چون هر کی می خواد به من کادو بده بیشتر تراول می ده بنابرین جیبای من همیشه پر باره اما هدیه های من: البته بجز هدیه های روز تولد اصلی ایم:

بابا بزرگ : ١٠٠ هزار تومان

مامان بزرگ :٥٠ هزار تومان همراه یهپیستماشین های مسابقه ای البته از نوع اسباب بازی (البته مامانم چون می دونست خرابش می کنم از جلوی دستم برداشت و گذاشت کمی بزرگتر بشم بعد بهم بده )

عمو غلام جون :٥٠ هزار تومان

عمو مهدی جون :٥٠ هزار تومان

عمه فاطمه جون : یه شلوار و پولیور خیلی خیلی قشنگ

شیرین جون و مهرداد جون : یه تفنگ اسباب بازی و دو تا پازل چوبی که من خیلی دوسشون دارم و مدام باهاشون بازی می کنم

بابا علی ومامان مریم :٢٠٠ هزار تومان + کلی اسباب بازی های رنگارنگ

از همشون ممنون ایشاالله جبران کنیم.

عکس اسباب بازی هاوعکسایتولدممامانم باید بزاره ولی هنوز عکسا رو از دوربین روی کامپیوترhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپنریخته و من باید منتظر این مامان مریمتنبل باشم تا برام تووبلاگمعکس بزاره البته بگم ها منم تویعکس انداختن خیلی بد غلغم و حسابی اذیت می کنمآخر سرهم یا عکسام تار می شه یا سرمپایین و یا خیلی بالاست.

همتونو می بوسمشکلک های شباهنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)