امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

قشنگي هاي زندگي

1390/9/2 11:03
نویسنده : مامان مریم
180 بازدید
اشتراک گذاری

 

  

 

پسر ٢سال و ١٠روزه من سلام و هزاران سلام و گلباران 

  .گلكم چند وقتي ميشه كه وارد سومين سال زندگيت شدي   . هرروز با اون پاهای کوچولوت زمان رو در می نوردی و همچنان پیشتاز به راهت ادامه میدی .

انگارهمین دیروز بود که در انتظار دیدنت ثانیه ها رو معکوس می شمردم ؛ لحظه دیدار رسید و امروز ٢سال از اون لحظه بیادموندنی میگذره  حالا ما صاحب یه پسر شیطون و باهوش دوست داشتنیه ساله هستیم.

        

   خیلی دوست دارم وارد دنیای قشنگت می شدم و می فهمیدم تو اون دل کوچیکت چی میگذره ... پسرم می دونم اگه دست خودت بود مامان رو با همه بدی هاش به دنیای پاک و آسمونیت راه می دادی. کاش می تونستی  اون موقع هایی که مث کبوتر بغ بغو میکنی وسط اون "کوکو" هات زبون باز کنی و بگی به چی می خندی فدای اون لب همیشه خندونت بشم مادر، پرنده آسمونی من . 

                           

پسرم در خود نیازی رو احساس می کنم که برای تو بنویسم و بعضی از صفحات قلبم رو اینجا برات یادگاری بذارم که بدونی در تمام لحظه لحظه های من جریان داری لحظه هایی که  برای هردوتامون تکرارنشدنیه و کسی  هم مث من نمی تونه اونا رو برات تبدیل به خاطره کنه...

              Christmas stars     

الان که این پست رو برات می نویسم شايد شما در خواب باشي  animated gifs of babies 

فردا صبح بابابزرگ و عمو هاي مهربونت خونه ما مهمون هستند و حسابي بهمون خوش مي گذره و مطمئنم خيلي از موضوع خوشحال مي شي ، خوشحالي شما هم خوشحالي ماست بابت اين موضوع خدا رو شكر مي كنيم.پس امروز يه حموم     بعدشم با هم آماده ورود مهموناي عزيزمون مي مونيم.گلكم یادت بمونه

" تنها دل های ما هستند که با هم نجوا می کنند

و روح ماست که به هم پیوند خورده است"

 

یه سبد گل  همراه یه کهکشان بوس از ته عشق

برای  نمک ِدردونه ی جیگرطلای خودم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)