امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

نفسم

1390/10/7 11:58
نویسنده : مامان مریم
186 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که اومدی آدم دیگه ای شدم دیگه برای خودم نیستم تو کنار منی تو همه زندگی منی پسرم چقدر دیگه باید منتظر بمونم تا بهم بگی دوستت دارم؟ توی این مدت فقط به تو فکر کردم همه روح و جسمم عشق و زندگیم تو بودی

امیدوارم از اینکه به دنیا آوردمت راضی باشی و شکوهمندانه زندگی کنی امیدوارم همیشه به وجودت افتخار کنيم و تو هم به ما.

آرزو می‌کنم طعم عشق را بچشی وهر آنچه را که لیاقتش را داشته باشی به دست آوری.

آرزو می‌کنم روزهای شادیت بسیار بسیار بیشتر از روزهای غمگینت باشند.

آرزو می‌کنم آزاد زندگی کنی و بتوانی لابه‌لای درختان پرشکوفه بهاری پرواز پرندگان را نظاره گر باشی.

آرزو می‌کنم لبخند رضایت و خوشبختی و موفقیت هرگز از لبانت محو نشود.

آرزو می‌کنم همیشه و همه‌جا من و پدرت را در کنار یکدیگر شاد و پر از عشق ببینی.

مامان مريم 

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)