امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

ريشه اي در قلبم

1390/10/7 11:59
نویسنده : مامان مریم
793 بازدید
اشتراک گذاری

یادم هست که همه اتفاقات خوب زندگيم  از کجا شروع شد و درک کردم دیگه خودم

 تنها نیستم ، یه اتفاقی افتاد یه حس ناب که با تمام وجود لمسش کردم...

آنجا نقطه شروع من بود ، لحظه آغازم ، اون لحظه بود که وجودم پر شد از

 شور عشق و حس کردم  که میتونم خیلی زیاد کسی رو دوست داشته

 باشم و حس کردم که خودم هم چقدر زیبا شدم.....

حس شیرینی که دلم طعمش رو چشید و بعد از اون تمام سلولهای بدنم

 شیرین شدند ،  حتی عقلم با همه داناییش از این طعم شیرین  لذت برد....

شاید قشنگترین و بهترین لحظه ای که هر آدمی بهش میرسه همین باشه...

حالا تو ، تو خاک وجودم ریشه کردی و نمیخوام که از وجودم خارج بشی ،

 میخوام همچنان تو وجودم جوونه و غنچه بزنی....

دوست دارم امير محمدم .....

Orkut Scraps - Angels

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)