امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

حسی مادرانه

1390/10/7 12:03
نویسنده : مامان مریم
240 بازدید
اشتراک گذاری

 عارفانه ........ عاشقانه ....... می نویسم از احساسات پاک مادرانه ....مادر شدن حسی است آسمانی .....تو راه آسمان را برایم هموار و مرا به خدا نزدیک تر کردی

 

اعتراف می کنم که به دنیا آوردن امیر محمد احساسات مادرانه ام را شکوفاکرد .....
احساسات مادری همان است که به من توان گذشت و فداکاری و نوع دوستی را داد
احساسات مادری مرا از غم و غصه و تنهایی نجات داد احساسات مادری به من کمک کرد تا مرضهای روحیم درمان شود و زخمهای کهنه ام مرهم یابد
احساسات مادری به من کمک کردتا فکر و ذهنم را از فکر و خیال های بیهوده و پلید پاک کنم
احساسات مادری زندگی را برایم شیرین وآرامش بخش کرده است
احساسات مادری به من کمک کردتا از شهوت دنیا و زر و زور و پول و ثروت و تمام متعلقات دنیوی آزاد شوم و رها و سبک بال به سوی خدای خودم روانه شوم
خدایا !سپاس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زکریا
8 دی 90 19:55
عالی بود از خدای مهربون برای شما و همه مادرای مهربون دنیا سلامتی آرزو دارم