امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

درد دل مامان با پسرش

1390/10/7 12:04
نویسنده : مامان مریم
267 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

کاش قلبم درد تنهایی نداشت

چهره ام هرگز پریشانی نداشت

برگهای آخر تقویم عشق

حرفی از یک روز بارانی نداشت

پسرم زندگی پستی و بلندی زیاد دارد سعی کن آنقدر محکم و استوار باشی که طوفان غمها نتواند به تو آسیبی برساند دلم می خواست الان می تونستم باهات درد دل کنم و حسی رو که در درون دارم رو باهات درمیون بذارم ولی هنوز شنیدن این مسائل برای شما خیلی زوده امیدوارم روزی که وبت رو می خونی شاد باشی عزیزم

زیبا




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
27 آذر 90 14:17
سلام سلام سلام.
اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم.
خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید.
کد طاهای من 151 هستش.
منتظرتون هستم .
بای.


سلام ماماني محمد طاها جون من عاشق پسرتون هستم با اون چشماي خوشگلش حتماً براش اسفند دود كن هزار ماشاءالله
يكي از اوناي كه من مي خواستم بهش راي بدم شازده كوچولوي شماست چون من هميشه به وبلاگش سر مي زنم انشاءالله برنده بشه از طرف من ببوسش