امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

برای امیر محمدم

1390/10/7 12:04
نویسنده : مامان مریم
140 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

امیر محمد من... تو از کدوم ستاره کنده شدی و اومدی تو آغوش من ...زیبا

 

از کی اینهمه بزرگ شدی .. کی اینجوری قد کشیدی ...زیبا

 

یعنی دو سال و یک ماه شد که دارم مزه ی عسلیتو زیر دندونام مزمزه می کنم ...یعنی دارم باهات بزرگ میشم .... به حرف میام ... راه می افتم ... قد میکشم ...زیبا

 

اما انگاری هیچی ندیدم .. هیچی نفهمیدم .. کی بود می گفت بزرگ شدن بچه هاتونو خوب نگاه کنین ... من نگاه کردم اما توی دور تند این زندگی .. توی وانفسای شلوغ پلوغی جهان بی در و پیکر اطرافم ... من خیلی کم تونستم ببینمت قشنگ من ... نازنین من ... شیرین من .. ببخش منو مهربونم ...زیبا

 

عاشقتم به خدا عزیزم ... گلم ... پسرم

 

.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com متفرقه




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)