امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

جشن تولد سه سالگي

1391/9/12 9:44
نویسنده : مامان مریم
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه دنياي مامان

با كمي تأخير به خاطر وارد شدن به ايام سوگواري ابا عبدالله عكسها مربوط به جشن تولدت سه سالگي رو برات مي زارم

امسال به احترام يكي از همسايه ها كه عزادار بود جشن تولدت مفصل نبود فقط من و بابا و دايي محسن و ماماني توي جشنت بوديم چون مطمئن بودم اگه بخوام همه دوستان رو دعوت كنم نمي تونستند آروم بشينن و سر و صداي خونه ما باعث آزار و ناراحتي ديگرون مي شد من و بابايي اينو نمي خواستيم و مطمئن هستم تو هم بعدها اين موضوع رو درك مي كني

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

 

 

                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)