امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

علي جان دوستت دارم تا وقتي در كنار هم هستيم

1391/3/10 13:28
نویسنده : مامان مریم
422 بازدید
اشتراک گذاری

           همسرعزیز و مهربانم روزت را تبریک می گویم goll

gollو هزاران هزار شاخه گل رز صورتی را goll

gollبه همراه تمام  عشق  و  احساسمgoll

goll که موجودی من است  تقدیمت  می کنم goll

goll بدان که همیشه دوستت داشتم ، دارم  و خواهم داشت . goll

 

علي عزيزم

 

 

روزت  خجستــه ، لبـانت  پـر ز خنـده

 

  و  دلــت  شـــاداب  و سر زنده باد . . .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علي
12 خرداد 91 15:49
به نام عشق که زیباترین سر آغاز است هنوز شیشه ی عطر غزل درش باز است جهان تمام شد و ماهپاره های زمین هنوز هم که هنوز است کارشان ناز است هزار پند به گوشم پدر فشرد و نگفت که عشق حادثه ای خانمان بر انداز است پدر نگفت چه رازی است این که تنها عشق کلید این دل ناکوک ناخوش آواز است به بام شاه و گدا مثل ابر می بارد چقدر عشق شریف است و دست و دل باز است بگو هر آنچه دلت خواست را به حضرت عشق چرا که سنگ صبور است و محرم راز است تقديم به همسر مهربانم وسپاس بابت عشق پاكش.
علي
12 خرداد 91 16:02
پرنده، ساحل و دریا، نه، آسمان شده‌ای شبیه لحظهٔ پرواز از آشیان شده‌ای سرود تازهٔ هر چار فصل من هستی که با شکوفه‌ترین واژه‌ها بیان شده‌ای بزرگ، مثل همین لحظه‌ها که می‌گذرند عجیب، مثل اساطیر باستان شده‌ای چقدر رنگ نگاه عجیب تو زیباست شبیه آبی یکدست آسمان شده‌ای و صادقانه‌ترین اعتراف من این است هوا، نفس، همهٔ من، زمین، زمان شده‌ای چقدر حس قشنگی‌ست اینکه می‌بینم براي روز و شبم مثل آب و نان شده‌ای (تقديم به بانويي كه مي داند هميشه دوستش دارم.مادر پسرم امير)