امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

تقديم به مادران از دست رفته

1391/2/26 9:51
نویسنده : مامان مریم
475 بازدید
اشتراک گذاری

 کارت پستال خیلی جدید روز مادر

 
 
 دلم براي توگيرد بهانه اي مادر
ببين كه شعر سرايم غمانه اي مادر
نگاه من چو بيفتد به جاي خالي تو
كشد لهيب عشق زقلبم زبانه اي مادر
هنوز باور من نيست رفته اي ازدست
قدم گذار به خوابم شبانه اي مادر
گذار دست نوازش زمهر برسرمن
زند دوباره محبت جوانه اي مادر
دلم گرفته عزيزم بگو توجان برمن
كه جان دهد پسرت اين ترانه اي مادر
هميشه جاي تودرقلب من بود خالي
بدي به مهر ومحبت خزانه اي مادر


 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایلین
23 اردیبهشت 91 9:26
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم
مامان امیرمحمد
24 اردیبهشت 91 8:48
وقتی نغمه های تلخ تنهایی و بی کسی، در تراکم ابرهای تیره دشواری ها شنیده می شود، این کلام آرامِ مادرانه است که مرهم می شود و به کویر ساکت و عطش زده جان فرزند، باران می بارد به نرمی.

پاداش مادری چیزی نیست، جز رضوان پروردگار که پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: «بهشت زیر گام های مادران است».

عزیزم روزت مبارک





ممنون عزيز مهربون اميدوارم تا هميشه سايه مادران بر سرمان و دعايشان يار و ياورمان
علي
26 اردیبهشت 91 8:48
صفاي تو همسرم گرما بخش عشق زندگي ماست.مگذاريم سكوت ما را در سراب دوري و فراموشي قرار دهد. صادقانه از احساس پاكت ممنون هستم كه مرا به ياد مادرم انداختي.