امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

عرض پوزش

1391/1/22 12:37
نویسنده : مامان مریم
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامان و باباهاي ني ني وبلاگي عزيز دوستاي خوب امير محمد نازينينم

هر مادر و پدري اونقدر حرف براي گفتن به فرزندش داره كه بي نهايته من هم يكي از اونها ولي يه وقتهاي مي شه كه وقتي توي يه ويلاگي مطلب  قشنگي مي بينم از اون توي وبلاگ پسرم استفاده مي كنم و مطمئن هستم خيلي هاي چه آشنا چه كساي كه نمي شناسمشون از اين مطالب ديدن مي كنن پس كسي كه من  از مطالبش استفاده مي كنم مطمئن هستم كه مي بينه و مي خونه.

 اينو از اين جهت عنوان كردم كه همه مامان و باباها طبع شعرشون بالا نيست و مطمئناً سعي مي كنن از مطالبي براي فرزندشون استفاده كنن كه به نوعي حرف دل اونا هم هست من آدم بي منطقي نيستم و شايد به نوعي كار من اشتباه باشه ولي منظور خاصي از اين قضيه ندارم همين جا از همه عذرخواهي مي كنم .

امضاء:

مامان مريم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیایش
23 فروردین 91 11:07
سلام خانمی ممنون پیش ما اومدی ان شا الله که همیشه موفق باشی عزیزم یه مادر هر جوری هم برای بچه اش بنویسه قشنگه حرفی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند هر جوری راحتی بنویس خیلی هم خوبه