امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

تشكر ويژه از همسر مهربانم و باباي يگانه پسرم به خاطر سالهاي كه در كنار هم بوديم

1391/1/20 9:01
نویسنده : مامان مریم
288 بازدید
اشتراک گذاری

متشکرم:
بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
برای تمام وقت هایی که منو شاد کردی.

برای تمام وقت هایی که منو خنداندی.

برای تمام وقت هایی که به من اعتماد کردی.

برای تمام وقت هایی که منو تحسین کردی.

برای تمام وقت هایی که با لبخند قشنگت،خستگی رو از تن من گرفتی.

برای همه ی وقت هایی که دلتنگم بودی.

برای همه ی وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و در کنار من بودی.

برای تمام وقت هایی که با هم به تفریح و گردش رفتیم.

برای تمام وقت هایی که جلوی دیگران احترام من رو چند برابر داشتی.

برای تمام وقت هایی که من مریض بودم و تو با عشق بالای سرم نشستی.

برای تمام وقت هایی که با من شریک شدی.

برای تمام وقت هایی که به حرفهام گوش دادی.

برای تمام وقت هایی که عصبانیتم رو تحمل کردی.

برای تمام وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من شدی؛بدون اینکه حتی من متوجه بشم.

برای تمام وقت هایی که به من شهامت و جرات دادی.

برای تمام وقت هایی که پشتیبانم بودی.

برای تمام وقت هایی که به من دلداری دادی.

برای تمام سختی هایی که به خاطر فرزندم متحمل شدی.

برای تمام چیزهایی که به خاطر من از اونها گذشتی.

و برای تمام وقت هایی که به من گفتی دوستت دارم:

 عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی دوستت دارم و همیشه در کنارت هستم

 عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی                   علي عزيزم

                             تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علي
21 فروردین 91 16:35
بوی بهار می آید و تازگی نفست شعر ، چشمان تو را می خواند شبنم ها در هیاهوی موهایت می رقصند پروانه ها از آغوشت تا دامن شعمدانی ها در بال زدن هایشان تو را می نوشند و من فهیمده ام اگر توباشی بهار هم هست وجهان در رقصی موزون همیشه می چرخد من همیشه تو را به زبان رویاها می فهمم مگر می شود پنجره ای باشد که پشت آن بایستم و به تو فکر نکنم؟!! *********** هر شب با آوازی نو به خانه می آید و شعری تازه در سبد می گذارد کلماتش را می آمیزم به عطر بوسه و ریحان ودر آغوش صدایش آرام می گیرم شبیه پروانه ای در پناه گلبرگی ! ***************** تقديم به همسر مهربانم كه مرا با تمام كاستي ها ونامهرباني هايم پذيرفت. .صادقانه بگويم از اغاز زندگي مشتركمان تا كنون همواره سعي داشتم كه دوستي و عشق را به گونهاي برايت فراهم كنم اما در بسياري موارد شرمنده ات شدم.مي دانم كه در مواردي با زبان تندم تو را اذرده ام ونبايد ان را توجيه كنم كه سبب شرمساري بيشترم خواهد شد.مي دانم كه با ارزوهاي بسياري پذيرفتي در كنارم باشي اما در مواردي نتوانستم نظرات و ارزوهايت را محقق كنم .اين ها بخش كوچكي از اندوخته هاي قلبم بود كه برايت باز گو كردم. مريم همسر مهربانم يادمانت در قلبم ماندگار خواهد بود. تا بعد...و به اميد ديدار.
طالقانی
25 اردیبهشت 91 11:38
سلام کیف کردم از این عشق پاک شما دو زوج خوشبخت همیشه شادو سربلند باشید نی نی جون هم خیلی نازه