امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

سلام و و صد سلام

1391/2/4 11:16
نویسنده : مامان مریم
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم این روزا هزار ماشاءالله خیلی شیطون شدی و به این خاطر کمتر می تونم برات بنویسم شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<از لحظه ای که از کار برمی گردم باهم هستیم connie_rockingbaby.gifمی خوام نبودن صبح رو جبران کنم البته اینو بگم شدیداً بهت نیاز دارم همه می گن بچه ها به مادر نیاز دارن اینو قبول دارم ولی باور کن از لحاظ روحی و روانی این تو هستی که منو ساپورت می کنی فرشته زندگی من خیلی دوست دارم

 تنها اسمی رو  که بلدی کامل ادا کنی علی یه که "عیی" ادا می کنی و مدام اسم علی رو می یاری البته چون اسم بابایی هم علی یه اونم بابا علی صدا می کنی ولی بیشتر اینکه اسم علی رو می یاری دوست جونی خودتت که نی نی همسایه است  و صداش می کنی بمیرم دور و برت رو آدم بزرگا گرفتن و خیلی تنها هستی نمی دونم چه کنم که از این تنهایی در بیایی  باهم که پارک می ریم  مدام دنبال توپ بچه ها می دویدی و می خوای با اونا بازی کنی ولی اونا بزرگتر هستن و شما رو بازی نمی دادن ولی بازم دیدن بچه ها در حال بازی برات خوشایند بود پسرم کمی بزرگتر که شدی میری مهد و دوستای جدید پیدا می کنی و کلی بازی می کنی .

.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com قلب های متحرک.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com قلب های متحرک.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com قلب های متحرک.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com قلب های متحرک.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com قلب های متحرک.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com قلب های متحرک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)