امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

اي دوريت آزمون سخت زنده به گوري

1390/10/17 11:56
نویسنده : مامان مریم
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلكم :امروزو اختصاص مي دم به بابا علي جون منو ببخش پسرم ولي همينطور كه به تو محتاجم به بابايي مهربونم هم احتياج دارم و اگه روحم در گرو توست قلبم هم در گرو بابا علي جونه

تقديم به همسر مهربانم :

با من از عشق سخن بگو

اي سراپا همه خوبي و صفا

به خدا محتاجم من چو ماهي كه ز دريا دور است

و شن گرم كنار ساحل

پيكرش را گور است موج اميد و وفا مي خواهم

من تو را مي خواهم من تو را مي خواهم اي دريا

اي به ظاهر همه تندي ، همه خشم و به دل

گرم و آرام پر از شور و حيات

من چو گل كه به اشك شب و لبخند سحر محتاج است

و به تو روشنگر دل محتاجم و به تو همچو خورشيد و به هر قصه عشق

كه بگويي با دل

چو هوا محتاجم همچو خورشيد بتاب تا چو گل پر بگشايم از شوق تا بپيچد همه جا

عطر اشعار ترم

و بخوانند همه و بدانند همه ، كه تو را مي خواهم اي خورشيد و ببينند همه

كه به تو محتاجم

به تو چون سرو بلند

كه بر آن ساعقه نيلوفر نازك پيچيد

همچو پيچك لرزنده خرد

تارهايي ز هوا مي پيچم تا جدا هيچ نگردد از من با تو مي مانم در باغ وجود

با تو مي ميرم اي بود و نبودم

 

من به تو محتاجم به محبت به وفا محتاجم

به خدا محتاجم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)