امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه سن داره

بهانه قشنگ زندگی

مهمان

1390/7/30 14:35
نویسنده : مامان مریم
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ها ، مامان و باباها ....زیبا

دیشب ما خونمون مهمون داشتیم یکی از دوستای بابا علی همراه خانمش فکر می کنم نی نی شون تو خونه جا گذاشته بودند چون من هر چی منتظر شدم از نی نی خبری نبود خلاصه منم که منتظر یه فرصت جدید بودم تا حسابی شیطنت کنم خوشحال از اینکه مهمون داریم از ابتدایی ترین لحظات شروع به شیطنت کردم .........

اول ذوق زده هدیه ایبودم که عمو امیر برام آورده بود که یه هواپیمای قشنگ بودبه اندازه ٥ دقیقه آروم نشستم و با اسباب بازیم بازی کردم بعدش هر چی اسباببازی داشتمآوردم اونیم که خودم نمی تونستم بیارم بابا و مامانم می آوردن یه خورده ام بااونا سرم گرم شدبعد از خاله خواستم برام کتاب بخونه Free Animationsفکر کنم عمو و خاله حسابی کلافه شدن چون دیگه رفتن تو بحث تحلیل اخبار سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی آخه می دونید من بابام خبرنگاره و دوستاش هم توی همین شغلن وحالا که دیگه همدیگرو دیدن بیشتر صحبتاشون ازاینجور حرفهاست منم دیگه خوابم گرفت و لالا کردم و دیگهتو این مهمونی نبودمولی بازم مرسی از اینکه به خونمون آمدن با من بازی کردن وبرام کادو آوردنایشالا برای نی نی شون جبران کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)