امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه سن داره

بهانه قشنگ زندگی

اولین روز

1391/6/21 9:27
نویسنده : مامان مریم
310 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم  اولین بار که دیدم رو هیچ وقت فراموش نمی کنم

سلام ای شوق دیداری که هر لحظه به غارت میبری دل را
سلام ای اولین لحظه
سلام ای اولین دیدار 

سلامی از دل تنها
سلامت می کنم ای یورش خورشید
مثال بارش ابری ، که بر دل میزند باران        
به سان شعله آتش که می بارد زتنهایی
سلام ای اوج بی تابی

سلام ای شوق دیداری که می راند ز تنهایی دل پژمرده من را
تمام تار و پود من به تاراج تو می باشد
بلی این بار من هستم
من سرما زده در اوج تنهایی
نمی خواهی ز من پرسی
ز تاراج دل و دینم
ترنمهای دلداری به یغما می برد دل را
به تنهایی که میدانی.

 

 ني ني شكلك

                    

niniweblog.com                niniweblog.com                niniweblog.com     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)