امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه سن داره

بهانه قشنگ زندگی

عشقولانه

1390/9/28 11:37
نویسنده : مامان مریم
267 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به همسرم و پسرم با عشق

باسلامی گرم با درودی پاک می آغازم این پیغام روزگارتان خوش باد

ای که رنگ خدائی تان زندگیم را مالامال از عشق کرده

راستی من چگونه احساسم را بیان کنم من که چونان کودکی دلباخته می مانم

آسمان دیدگانم از رویای بودن با شما آکنده است زندگی را با ترنمهای رنگین نگاهتان نظاره می کنم

نگاهم را که از اعماق قلبم ریشه می گیردشادمانه به انتظارتان می دوانم

سکوتم صدای شما ، هوایم هوای شما دلتنگیم برای شما تنهاییم به یاد شما

زندگیم فدای شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دوتا عشقم محدثه
27 آذر 90 22:11
سلام من حتما به شما رای میدم شما هم به وبم سر بزنید اگه از مدلم خوشتون امد کد من 138 است


سلام عزيزم ممنون از اينكه از وبلاگ گل پسر من ديدن كرديدن حتماً به شما راي مي دم. روي گلتو ببوس