امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

نی نی ما و مراسم شیرخوارگان حسینی

1390/9/13 12:26
نویسنده : مامان مریم
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوبم امسال با کلی ذوق و شوق می خواستیم طبق سالهای گذشته تو مراسم شیرخوارگان حسینی شرکت کنیم ولی شب قبلش تو صورت خوشگلت خستگی موج می زد چون صبحش زود از خواب بیدار شده بودی و شب مثل یه فرشته معصوم به خواب شیرینی رفته بودی صبح زود پاشدم وقتی نگاه کردم دیدم واقعاً اگه بخوام بیدارت کنم و لباسهاتو بپوشونم خواب زده می شی و مطمئن بودم تو همچین مواقعی تا شب می خوای یه دم غر بزنی پس ترجیح دادم بخوابی و ارادت قلبی خودمون به حضرت علی اصغر(ع) رو جور دیگری ابراز کنیم.باشد که سرباز کوچولوی امام حسین (نگه داره تو و همه نی نی ها باشه).

نام من سرباز کوي عترت است

دوره آموزشي ام هيئت است 

پــادگــانم چــادري شــد وصــله دار

سر درش عکس علي با ذوالفقار 

ارتش حيــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازي پي هر فرصتم 

نقش سردوشي من يا فاطمه است 

قمقمه ام پر ز آب علقمه است

رنــگ پيراهــن نه رنــگ خاکــي است 

زينب آن را دوخته پس مشکي است 

اسـم رمز حمله ام ياس علــي

افسر مافوقم عباس بن علي (ع)

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رها
13 آذر 90 8:56
سلام مریم جون عزیزم ممنون از اینکه به ما سرزدین عزیزم ما هم امسال نرفتیم مراسم شیرخوارگان ولی پارسال رفتیم