امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

باور کن

1390/8/28 12:02
نویسنده : مامان مریم
372 بازدید
اشتراک گذاری

اي تماشايي ترين مخلوق خاكي در زمين! آسماني ميشوم وقتي نگاهت ميكنم .

 

وقتي قرار شد من بيقرار تو باشم و تو تنها قرار زندگيم باشي از هر چه قرار است غير تو باشدخواهم گذشت.

 

 

در خلوت من جز تو کسی راه ندارد.   
رخسار فریبای تو را ماه ندارد. 
غمنامه ی من غصه ی چشمان تو باشد. 
غیر از تو دلم دلبر دلخواه ندارد .

 روي زمين شاه مني تو آسمون ماه مني ستاره و شمع مني هميشه در قلب مني.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پسر خرداد
28 آبان 90 12:25
خیلی قشنگ بود .دوست داشتین لینکتون کنم خبرم کنید.
اشناي ناشناس
29 آبان 90 11:10
آسمان مانند چشمان تو آبی بود و هست زندگی در واژه هایت مثل خوابی بود و هست در خیال ابرها روح گیاهان خیس بود بارش هر قطره را هم ییچ و تابی بود و هست مست اگر از خاک می رویید در صحرا بهار بوی باران در بیابانها شرابی بود و هست قاصدک در کوچه های شهر گاهی می سرود آرزوهای زمینی را سرابی بود و هست تیره بود و سرد دنیایی که برما می گذشت خنده هایت هم شراری از شهابی بود و هست سوختن در کلبه معشوق رسم کهنه ای است ماجرای عشق را روزی کتابی بود و هست انچه باقی ماند تکراری زفصل سرد شد ورنه پاییز و زمستان را شتابی بود و هست