امير محمدامير محمد، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

بهانه قشنگ زندگی

خوب گوش کن و به خاطر بسپار....

1390/8/21 12:56
نویسنده : مامان مریم
177 بازدید
اشتراک گذاری

باد می وزد … میتوانی در مقابلش هم دیوار بسازی، هم آسیاب بادی تصمیم با تو است

پسر نازم

 خوب گوش کردن را یاد بگیر… گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

http://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ

دلبرکم

مهم بودن خوبه، ولی خوب بودن خیلی مهم تره . . .

Baby glitter plaatjes

پسرکم

زندگی کتابی است پر ماجرا، هیچگاه آن را به خاطر یک ورقش دور نینداز . . .

نازنینم

  مثل ساحل آرام باش، تا مثل دریا بی قرارت باشند ... .

 

عزیزم

هیچ وقت به خدا نگو یه مشکل بزرگ دارم به مشکل بگو من یه خدای بزرگ دارم . . .

 

 

ناز گلم

کسی را که امیدوار است هیچگاه نا امید نکن، شاید امید تنها دارائی او باشد . . .

پسمل مهربونم

همیشه یادمان باشد که زندگی پیمودن راهی برای رسیدن به خداست و قدم هایمان باید طوری باشد که حتی دانه کشی زیر پایمان له نشود . . .

Eid Mubarak Graphic #5

امیر محمد جان

تاریک ترین ساعت شب درست ساعات قبل از طلوع خورشید است پس همیشه امید داشته باش . . .

پسر خوبم

هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند نگذران.

نازنینم

چنان باش که به هر کس بتوانی بگویی ، مثل من رفتار کن

پسرم عشق من

 دنیا به قدری بزرگ است که برای همه جا هست ، به جای آنکه جای دیگران را بگیری سعی کن جای خود را بیابی.

عزیزترینم

کسی را که امیدوار است هیچگاه نا امید نکن، شاید امید تنها دارائی او باشد . . .



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علی خوشتیپ
21 آبان 90 13:54
تولدت مبارک عزیزم


ممنون مامان مهربون از لطفي كه به پسر من داشتيد اميدوارم زير سايه خدا و چهارده معصوم هميشه شاد ، سلامت و سرافراز زندگي كنيد.